Frida -

Jag väcktes idag av att mamma-lilla ringde. hon ville tacka för mors dagkortet jag skickade.
Sen ringde nils. vi hängde runt på stan, sen köpte vi hallon och jordgubbar och satt i solen.
Efter att ha gått hem till honom så att han fick tvätta så gick vi till Lidl för att handla.
Vi var vilda och galna och tog en ny väg dit. Kycklingsallad var planen, men när vi plockat ner allt i korgen till det, så ville Nils ha tacos. Så tacos fick det bli.

Vi köpte även glass att festa loss på inder promenaden hem.

Nu är jag tröttaste flickan i världen. Ska väl steka lite kyckling så att jag har matlåda till imorgon.
På onsdag ska det bli utgång, och på torsdag galleriafest. ojoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0