Frida -

Tur att det inte finns nåt som heter köpstopp när man är på semester.
Då får man shoppa tills pengarna är slut. Vilket de säkert är snart med tanke på att jag stod för all dricka igår.

Idag köpte jag en ny resväska. annars hade jag nog inte kunnat ta mig hem. Sen följde det ju med en hel del andra saker också. Det är så underbart när man kommer hem, kollar i påsen och tänker: Just det, den köpte jag ju också.
Jag har verkligen ingen koll på allt jag köpt.
Jag köpte nya strumpbyxor idag med, jag pajjade mina igår. ett hål på knät från igår, och sen ett gigantiskt hål så att halva rumpan syntes, jag misstänker att det kom till när jag klättra upp för stegen igår. Men vad vet jag.

Lite läskigt det där, när man somnar på nedervåningen och vaknar på övervåningen. Och att inte david och emmie märkt när jag gått upp. Hmm.

Denna helt fantastiska bild beskriver ganska bra vårt tillstånd igår. Den är tagen precis innan vi gick hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0