Frida -

Igår var vi på Alton Towers, en fet nöjespark.
Jag blev tvingad att inleda karusellåkandet med att åka frittfall, skithögt och rakt ner i ett svart hål.
Jag har aldrig åkt fritt fall innan, och att man i denna variant åkte framstupa gjorde väl inte upplevelsen minde läskig.

Dessutom var karusellfan tvungen att stanna till, så att man hängde där och såg det svarta hålet lååångt nedanför.
Dödsångest? JA!

Den följdes av en mängd andra läskiga saker. Herregud. Jag har aldrig varit med om nåt sådant.
Men jag kände mig modig när det var över!

Nu ska jag ta mig samman och gå på en liten shoppingtur. Sen blir det utgång ikväll. Bar 11 minsann. Har alltid missat den innan då den bara har öppet på tisdagar, och det brukar ju vara dagen jag åker hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0