Frida - Tisdag.

Hej.

Igår sov jag till kl 2. då ringde vikki på dörren. Men jag slöade en stund till i sängen innan jag orkade gå upp.
Vi gick på stan, vikki köpte väldigt snygga jeans.

Vi åt tacos och gick hem. Men då kom jag på att jag skulle byta mina döda blender. så vi fick gå tillbaka till stan. Vikki köpte då en snygg tröja också. och jag kom hem men en ny blender som jag kommer att älska.

Idag har jag jobbat. ganska så lugnt. Vikki kom tillbaka till stan då classe lurat honom. Så efter jobbet  fixade jag cornys utväxt och i verkningstiden så klippte jag honom.

Vi gick hem, och sen gick jag med honom till station. Nu borde jag verkligen duscha.
ja. men kl 23.45?! JALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0