Frida - Måndag.

Jag har nog haft den bästa "sista dagen" idag av gångerna jag varit här.

Den började med att jag fick veta att Taking back sunday kommer hit i maj. så eftersom att det inte verkar bli siesta så kanske jag lägger en semestervecka då istället.

Sen gick vi ner på stan. Shoppade lite.

Sen stannade vi på en konstig bar och delade en kanna med en mycket god drink.
Efter det hade jag samlat mod nog att bege mig upp i Nottingham eye. ett stort parisehjul. fast jag dog nästan av skräck ändå.
Shoppade vidare och jag köpte en väska och ett par rutiga converse.

Köpte med oss KFC och gick hem.

Sen såg vi filmen Rango på bio. Har inte sett nåt om den i sverige än, den hade premiär här i fredags.
En animerad film. Johnny Depp gör rösten till Rango = man vet att det är en bra film!

Sen gick vi till puben Coco Tang.
Köpte en refreshers drink och en lollipopdrink. Sjukt gott! och så jäkla mysigt!
Sen gick vi hem.

förutom detta har jag druckit 4 cider. men det måste man för att inte bli depp.
blir en låååång jobbig dag imorgon.

Jag va ganska rädd i hjulet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0