Frida - Måndag.

Idag ringde alarmet okristligt tidigt. (iofs är hela mitt liv väldigt okristligt. men.)
Tog mig ut till sjukhuset och lyckades hitta rätt ingång.
Jag ska inte skriva ett inlägg om att gå till Gynekologen dock. även om jag först funderade på det.
Iaf. 23 år fyllda och första cellprovet taget.

Sen åkte jag hem och bäddade ner mig i sängen igen. det var dock 2 pers som ville väcka mig.
Så jag gav upp. Nils kom, jag fick fina presenter och bjöd på smoothie.

Vi har också glidit på stan. Presenter till familjen är inhandlade. underbart att vara klar. eller.. kungen bör få en till. jag älskar att ge presenter!

Blev även lunch och en latte. fint väder idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0