Frida - Tillbaka.

Hej, jag tog en liten bloggpause och semestrade i V-vik. Eller i västrum snarare typ.
Första kvällen gick vi en promenad och hanna visade mig runt. Sjukt mysigt ställe. precis vid en sjö med berg runt.
Vi kollade mannen som kunde tala med hästar och jag somnade sent.

trots det vaknade jag tidigt och väckte hanna. Hon fick mig att smörja in mig i en olja och sen låg vi i solen och pratade strunt i nästan 2 timmar. Hej va bränd jag blev!

Vi åkte in till västervik och sen på kvällen tillbaka och så var det grillkväll med hannas killar.
Väldigt trevligt!

Tisdagen fyllde hannas mamma år. jag tvingade hanna ut på promenad. På eftermiddagen bäddade hon, jag och fille ner oss mellan filtar och sov ute. eller, jag sov inte. jag vart mest biten av insekter.

På kvällen klättrade vi i berg och det var det roligaste jag gjort på länge. Till&med hanna blev pepp, fastän hon var så anti. vi skuttade även på stenar över vatten.

Igår fyllde lilla hannie 20 år. så då gick vi och åt på hugo. Det blev en trevlig tillställning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0