Frida - Hej och hallå!

Jag lever. i allra högsta grad. Även om ett sjukt stört åskoväder ville ha livet av mig på st pancras (det blixtra och small samtidigt och allt skakade) och en helt störd karatefylla ville ha livet av mig senare den kvällen.
"I talked to this guy, and he said he was from Germany.. but he was NOT german"

Det sa jag tydligen till emmie och dave. Vad vet jag. mitt minne är begränsat, jag kommer bara ihåg att jag hade fett kul.

Igår shoppade jag lite. Mest underkläder. Sen gick jag till emmies jobb och hängde där i 3 timmar. hjälpte till lite kan man säga.

Idag har jag shoppat lite grann, nu är jag hemma och tänker knäcka en cider.
Och semestern fortsätter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0