Frida - Yes please Markus come to me!

Igår vart det först parkmys med Prins nils, hanna och så kom Bella förbi en sväng.
Sen gick jag och hanna hem till mig, jag visade mina englandsinköp och sen gick vi hem till henne.

Vi drack vin, åt vattenmelon och kollade på Festival.
Jag är lite efterbliven och har missat alla dessa filmer.
Sen såg vi också Hata Göteborg. Haha, så stört rolig film om man bortser från slagsmålen!
"ja, du kanske kan spela.. Men kan du kötta?!!"

Hanna somna men jag låg vaken till klockan närmade sig 5. Jag gick upp 12.30 och städade lite åt hanna.
Nu är jag hemma, och jag skulle städa här, men det vart inte så mycket av det.

Ska möta upp hannas killar sen eftersom att hon jobbar till 19.
och kl 19 är det krunegård!
Munken in the park! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0