Frida - What the hell, cykelställ!

Omfg.

igår åkte vi ju bort. Först gick vi till baren där vi skulle på spelning, sen till en annan bar där vi skulle se boxning.
Alla var snorgamla på baren. Hittade mig en sugar daddy vid namn Ken. Haha!
Jag och emmie var inte intresserad av boxning så vi kollade på ett fantastiskt buss drama.

Sen var det tillbaka till stället där det var spelning. Massa cider, och chips! En väldigt skum bartender som spanat in min tatuering och blev ledsen när jag beställde av en annan.

sen blev det taxi hem till daves kompis. En hysterisk taxi resa där chaffisen körde mot rött. (vi var 2 olika bilar och vi ville vinna.) vi sa till honom att han hade fantastiska taxiskills och jag la till att han säkert kommer hamna i hollywood.

Galet festande med galna människor. jag bytte mina strumpbyxor mot ett par underbara strumpor en kille hade.
Att sen se honom i mina strumpbyxor är väl en syn som man aldrig kommer glömma.
Kom väl i säng kl 7 imorse, eller var det 8? inte många timmars sömn!

finns så många sjuka saker från denna kvällen. men vi lämnar det som det är nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0