Frida - I’ve had some time alone to hone my lying technique.

Igår var det full fart på jobbet. Jag gick sen iväg och fick massage. Därefter hem och svira om och mot Hugo.

3 cider, 1 drink och 1 shot senare var klockan 12 och jag smet i ett oövervakat ögonblick hem.
Haha! Jag var på after work, de andra var på feststigen.

Vaknade för tidigt imorse och gick och tog p-spruta. En donken frulle och 1 timme innan öppning på jobbet. Dagen blev fullspäckad med en himla massa stamkunder, vilket var trevligt.

Ikväll har jag ont i huvet och känner mig överkörd. Det resulterade i att jag banga fest och hällde istället upp ett iskallt glas äppelvin här hemma. Imorgon verkar det vara ännu en dag med mycket att göra. sen är det bara lördag kvar, och 10 dagar i rad på salongen är avverkade. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0