Frida - Helgen.

Jag och Hanna skulle på äventyr. Det började regna så det fick bli en fika istället.


Sen gick vi hem till henne och kollade på film. Därefter var det matlagning som stod på schemat. Riktig svensk husmanskost!

Solen började skina, så vi gick till pressbyrån och köpte glass. Därefter traskade vi ner till strömmen och satte oss.

Pratade skit och njöt av livet kan man säga. Hanna njöt mest eftersom att hon har 3 veckors semester. Men jag och mina fräsiga strumpor chillade järnet också.

Igår var det Fancy Dinner som gällde. sånt händer ju inte för ofta.

Amanda och viola var med.

Det var Hanna och Franko också.

Jag drack en sjukt god drink. det förtjänade jag efter att ha Baby curlat hela hannas hår!

Men jävlar va snygg hon blev, så det var värt det.

Snipp snapp slut, så var sagan om denna helgen slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0