Frida - fredag

Igår var det party!
och även om det inte var lika mycket folk som vanligt på Rock city (studenter är hemma över sommaren)
så var det galet kul. Vi dansade järnet och jag tror att jag fick en ny vän.
Metallsnubben kallar jag honom. Han skrämde mig lite dock.

Efter en långsam start utvecklades denna dag till en shoppingdag. Fick med mig 3 klänningar, en locktång som är väldigt smal och lite till.

Vi köpte även massa körsbär och blåbär som vi kalasar på nu. Ikväll ska jag klippa och sen skräckfilm.
Imorgon lämnar vi notts för att åka och festa i en annan stad. vi ska sova hos några av daves vänner. Det kommer tydligen bli hårt efter vad jag hört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0