Frida - Söndag.

Jag överlevde att hämta sand. Men det var fan lite av en näradöden upplevelse.
Körde först volvon för att kolla så det verkligen fanns sand, och den var helt vild även om den hade dubbdäck. det är sjukt spårigt och hemskt att köra. som tur var kollade jag hur lilla vägen såg ut, och fick köra i 30 hela vägen.
Där hade jag inte velat köra med skodan!

Men, sand behövdes så jag körde iväg med skodan, med livet som insats. Och nu när jag äntligen slutat frikoppla på bromsen i automataren, var jag tvungen och komma ihåg hur man växlar :D

Kom på mig själv med att sitta och prata med bilen, berömma den när vi kom upp för hala backar, och skälla på den när den tänkte sladda av vägen.

Nu har jag sandat gårdsplanen iaf, tagit en ridtur och lagat mat. strax dax att gå med hundarna.
Då har jag halkskydd under skorna, som vilken pensionär som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0