Frida - OH NO!!

Hästarna har snart ätit upp så det är börjar bli dax att ta ut dem.
idag är det 5+ grader! :O (kl 13 ska det vara 6+)
Det innebär att snön smälter som fan! igår när jag smällde igen stalldörren efter mig fick jag ett fett snöras i skallen som tack. och nu när gårdsplanen är plogad så är den full med slask. fryser det på nu, jag då blir det inte kul att ta in och ut hästarna.

Alltså borde jag ge mig iväg och leta sand idag. Och jag som blivit bortskämd med att köra mammas feta automatar volvo med dubbdäck... och då måste jag ge mig ut med skodan, som inte är automatare och inte har dubbdäck. hur ska det sluta?  men enligt smhi ska det vara varmt imorgon också. om man kan lita på dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0