Frida -

Nyår var trevligt.
Istället för att halka runt i snorhöga klackar, iskall och full så var jag hos viktor och tog det lugnt.
Då kan man inte få ett dåligt nyår.

Vi kollade på tv, och vikki visade sina skills på tv-spel.
Halv 12 åt vi en nyårsmiddag bestående av mackor.
Klockan 12 stod vi på hans balkong och tittade på fyrverkerierna. Jag hade en flaska asti som vi delade på. eller, jag drack mest. Det regnade och var kallt trots de 2 plusgrader som termometern visade. En nyårspuss och en jäkla massa sneskjutna raketer senare gick vi in och såg lite till på tv.
Vikki jobba tidigt, men jag sov.

stannade i mjölby tills igår. då hade jag sovit massor och vilat upp mig ordentligt.

Nu är det meningen att jag ska städa, och det har jag till viss del gjort. men långt ifrån klart. jag gjorde en kopp te istället.
imorgon blir det Oc-kväll @ Hannas place och på onsdag blir det tjejkväll här. fina sara och amanda ansluter sig då till mina andra blonda flickor. fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0