Frida - Tisdag.

Det var chill hemma hos Hanna i söndags. Sen tog jag tåget till mjölby. Viktor sluta inte förrän 01.30, då sov jag redan gott. Väcktes av iskalla händer som trycktes mot mig.
Sen åt vi cheese burgare som vikki gjort. värmda i micron. godaste hamburgaren jag ätit ;)

jag vaknade ganska tidigt, väckte viktor och sen låg vi i sängen hela dagen och kollade på tv. Shrek 2 bland annat. Vikki fick en present och sen åt vi på BK.

Tog sista tåget, och gick igenom ett iskallt, tyst norrköping hem. Ganska vackert när allt glittrar. jävligt kallt dock.
En trevlig alla hjärtansdag :)

På jobbet idag var det lugnt. det är såna tider nu.
Imorgon kommer Loreal och ska ha produktgenomgång. det betyder att jag börjar kl 9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0