Frida - torsdag.

Vilken dag.
Väckarklockan ringer 7. ligger kvar i sängen då jag insåg att det var lite väl tidigt.
Halvsover då jag vaknar av att det borras i trappuppgången. oklädd vinglar jag upp för att tjuvkika genom nyckelhålet och ser då att det står en man och borrar i min dörr!!!
Fy fan va rädd jag blev, enda gången nån borrat i min dörr var när jag låste mig ute mitt i natten och låset behövde borras upp. PANIIIIK! och livrädsla.

kastade på mig kläder och insåg sen att mannen var borta. men det satt 2 skruvar ganska högt upp, rakt igenom dörren. Funderade en stund på vad för skit nån man ville borra upp på min dörr innan jag vågade öppna.
Då såg jag att det var en ny namnskylt.

Sen gick jag till ungdomsmottagningen för att ta en p-spruta. det snöade och var halt. och sprutan gjorde för första gången ont. och ont efter också.

Smärtfri lugn dag på jobbet.

Och ikväll hade vi färggenomgång med loreal. Inoa.
jobbigt att lära sig nytt, men färgerna vart fina.
Jag fjäska lite för lorealmannen så vi ska få produkter:)
Berättade också när jag fyller år. höhö.

kvällen vart trevlig. men nästa gång lovade han iaf att ta med vitt vin. bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0