Frida - Tisdag.

Jag är sjuk.

Det började i söndags på jobbet med huvudvärk.
Jag tog en panodil sen vart det bra. När jag kom hem till vikki kände jag hur det börja dunka i huvet igen, jag hade också sjukt ont i halsen.
Sov katastrofalt dåligt.

Tillslut tog jag mig upp ur sängen, vi åkte till kvarnen så att jag fick shoppa på apoteket och köpa energidricka.
Sen åkte vi vidare till Ikea. Jag köpte ljus.

Hem igen och vila en stund, innan vi åkte till norpan. Jag skulle ju klippa av vikki håret och färga det ljusare.
Han vart jättefin!
Sen köpte jag glass på coop. kom hem och tog tempen, som visade 35,5 grader! haha, man ska inte ta tempen när man precis ätit glass.

Har vaknat inatt av att sängen varit plaskblöt av svett. feberfrossa är inte kul.
Vaknade imorse och mådde skit, så jag stanna hemma från jobbet. Halsen ville döda mig, och när jag hosta höll huvet på att explodera. Har även ont i hela kroppen.

Fast det börjar bli bättre nu. funderar på om det är värt att sova en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0