Frida - Miserable at best.

Jag tänkte att jag skulle vara duktig och bevisa för mänskligheten att jag är en riktig handy man och hänga upp lampan själv.

Jag insåg snabbt att det skulle bli lite problem, men tänkte att jag testar.
Så vinglandes uppe på en stol med en låda på, (det lilla räcker för att trigga igång min höjdskräck) så skruvade jag ner hall-lampan.

Inser att det inte kommer gå, men gör ändå ett dåligt försök.

Man måste skruva fast lampjäveln i taket!

Det är fan mer än jag klarar av. jag känner mig besegrad. och inte vill jag klättra upp och hänga tillbaka mitt gamla lampfanskap. hallen ser nu ut som en byggarbetsplats. och köket ser ut som ett kök som andregluttare haft hemkunskap i.

(det efter mitt tårtbakande)
jag som hade en skinande ren lägenhet (bortsett från sovrummet) när jag steg in genom dörren.

Fattas bara att tårtan kommer smaka bajs också.

/&%¤#"¤&%¤#¤%&

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0