Frida - I know you are, but what am I?

Idag hade vi produktgenomgång med Matrix. (jag trodde att det var Loreal, men ikke)
Det betydde att jag skulle upp 1h tidigare.

Det var ett väldans väsen imorse i huset. och jag fick förklaringen nu på lunchen av en byggare, att de håller på i lägenheten över, och ska göra det imorgon också.
Men istället för att svara något normalt som: okey, vad bra att veta. så säger jag:
Jaha, och jag som trodde att nån höll på att släpa ner ett lik för trappan.

Skjut mig.

Har klippt ett par trevliga kvinnor idag, och förmodligen kirrat ett par nya stamkunder. gött.
Blev lite att göra trots en död morgon då vi städade hela salongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0