Frida - Dagens inköp.


En ny kamera då min har gett upp. Jag skulle köpa en Canon, Nikon eller en Sony. Men kom hem med den här. Dessutom ville jag ha en röd.
Den verkar dock bra. 14 megapixlar och 10x zoom.
och 500kr rea också. Grattis på mig i förskott!

Resten av köpen. Rusta svek mig dock och hade ingen citronpress.

Idag var vi även förföljda av en man. han var överallt! både inne i stan och ute i ingelsta. hua!
Nils fick även det att verka som att jag ville ha Media Markt mannen som sålde kameran till mig.
haha! Han sa nåt pinsamt och sen gick han, och lämnade mig ensam och generad!
Men det var det bästa äventyret på länge!

Kommentarer
Postat av: Nisse

undra om de finns nån som äventyrar som vi

2011-02-23 @ 00:19:10
Postat av: Frida

inte en chans att det finns!

2011-02-23 @ 21:08:22
URL: http://myninjastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0