Frida - Kaffe och Smärta.

Dagen har bestått av gym, jobb och massa höftont.
Skjut mig på detta, jag orkar inte. Det blir bara värre och värre, jag kommer inte ihåg senaste smärtfria dagen.

Fixade håret på Paulina idag, frågade henne om hon ville med och fira min födelsedag i London, det ville hon. Har ledig helg då och allt, så lördag-söndag i London vore fint.
Frågade Nils sen också, och han ville nog med om han fick ledigt. Härligt.

Ikväll borde jag städa mer än jag gjort, men jag är opepp.
Fick min fantastiska kaffemaskin idag. Den är röd och fin!


Sådär ser den ut, fast den är mycket finare röd i verklighetern :)
Stal bilden från netonnet. Kunde de gott ha då det saknades en rengöringskapsel till maskinen, jag mejlade dem om det och väntar nu med spänning på deras svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0