Frida - "Vi går"

Det har varit en helt förträfflig dag!
Jag vaknade redan kl 9, och för första gången någonsin ringde jag och väckte prins nils.
Vi tog oss via tåg till ikea, folket som satt i sätet bakom oss bytte säte av vårt tjatter.

Vi förvirrade personal genom att vilja köpa tunga varor utan bil, jag anklagade nils för att strippa offentligt, Nils skrek ut sin stolthet över att inte vara helsvensk, jag blev slagen av en säng, Nils gjorde en "nippel slippel" på bussen, jag förstörde typ bordet jag köpte efter att bara ha ägt det i 30min.  ja. det var ett äventyr vi kommer att berätta om för våra barnbarn som vi aldrig kommer att få.

Jag köpte helt underbara saker, men nils lät mig inte leka med dem förrän hela lägenheten var städad.
Det resulterar i att jag nu sitter i en ny pimpad, ny städad underbar lägenhet.
(jag rengjorde till & med ugnen, och det är stort)

La in lite beställningar på mer lägenhetssaker, och har även planer på mer som ska köpas nästa gång jag tar mig till ikea. Det kommer att bli underbart. var så säkra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0