Frida - Slav.

Oh gosh. Idag har jag varit slav.

Började av att jag väcktes för tidigt av alla människor som rusar runder här, och hundar som skäller.
Käkar lite frukost och går sen med mamma och hjälper henne att mata stona med föl. Kelar med Cappe, som är min bästa kompis.

Drar sedan igång en storstädning av sadelkammaren. Där finns (fanns) sjukt mkt skit. saker som jag hade när jag va typ 10 år. Fyllde en hel transport med skit. (mamma kollade mest på och pratade i telefon!!!!)

Därefter gick jag med en massa hundar medan mamma körde till tippen med skräpet, sen lagade jag mat, mamma tvingade med mig till en hästtävling, och sen när vi kom hem var det ridning, så helt slut i kroppen har jag nu stått och klippt 3 pers + lagt bottenfärg på mamma. Helt slut!

Imorgon ska jag försöka sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0