Frida - Hej!

Det var nån dag sen. I lördags jobbade jag, klippte Ian och sen festade jag och vikki med Franko och Micke. Djungelklubben på Trappan med Familjen som DJ.

I söndags jobbade jag, Ganska lugn dag för min del, sen åt jag lunch med Franko. Jag och Vikki tog tåget till Mjölby. Jag klippte hans pappa, och sen blev det film och sova.

Igår klippte jag vikkis mamma medan han jobba. Det var också mitt och Norrköpings 4års jubileum igår. Fast vi firade det inte så hårt.

Idag har det varit jobb. Ganska mycket att göra faktiskt. Jag håller också på att tvätta, och så har jag lovat mig själv att städa. men vi får se, vi får se....

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Stort grattis i efterskott :) hihi, puss <3

2011-08-09 @ 20:53:04
URL: http://nattusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0