Frida - Söndag

Igår när jag kom till mjölby ringde jag vikki, för jag visste inte om han var i sin pappas lägenhet eller i sin egna. (som jag inte visste var låg)
han svarade inte, så jag gick upp och ringde på hos hans pappa, men ingen öppna.
Så jag satte mig på stationen och spelade suduko på min ipod.
Ringde nån gång till. och tillslut svarade han. han sov i sin pappas lägenhet.
Då var jag ganska irriterad. men det gick över.

Vi gick hem till hans lägenhet, som faktiskt var ganska fin ;)
Sov på soffan, för sängen har inte kommit än.
Idag har jag legat på soffan och slöglott på tv.
fick väl en 12 timmars sömn också.

Ut med Patrik i BB nu med. så är allt perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0