Frida - yes!

försökte boka flyg imorse igen utan framgång.
Det stod bara: betalning NEKAD.

Say what tänkte jag? för en gångs skull är ju inte pengar ett problem fastän att det är veckan innan löning..

gick till jobbet och var på bajshumör. Då berätta en tjej att jag var tvungen att aktivera mitt visa kort via min internetbank eller nåt sånt.
Så på lunchen går jag hem, ringer telefonbanken och fixar detta. Surfar in på Ryan airs hemsida och ser:
ENDAST EN PLATS KVAR TILL DETTA PRIS.
Majgad, då vart det fart på mig, dock har jag ju fyllt i all information så många gånger de senaste dagarna att jag skulle kunna göra det i sömnen.
och hux flux var biljetten min.

7-12/10 är jag alltså i England <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0