Frida - Var står du?

Jag tänkte egentligen sova, jag är lite ur form. levande död kan man kalla det. Höften gör jävligt ont också.

Men sen skulle jag bara kolla ställningen i valet. och fastnade.
Eftersom att jag röstade blått så ser ju resultatet inte så illa ut. :)
Men sen saknas det ju 3 mandat för att bli majoritetsregering.
och SD blir vågmästare. kommer att bli världens såpa. typ big brother med sandlådenivå.
"du får inte vara med och leka"

Vänsterpartiet kallar SD för nazister. men det tycker jag är löjligt.
Att de kommer in i riksdagen måste ju vara ett bevis på att folk är missnöjda med invandringspolitiken?
Befintliga partier kanske borde kolla över sin politik över det då?
Vad vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0