Frida - Fredag.

Idag har jag jobbat, sen följde jag med Teresa hem, hon fixade mina naglar.
jag bröt några förra lördagen och sen pillade jag bort resten. svart och rosa glitter blev det denna gången. men det gör så sjukt jävla fitt ont att göra dem. blev äppelvin också. bra där!

Nils ringde.. jag vet redan att jag hör för jävla dåligt med höger öra. (tror det är en arbetsskada pga fönen.)
Nils: blabla Erik Hassle...
Jag: va? vill du ha en kassler filé?!

ska jag vara ärlig så hörde jag inte ett jävla skit. kul. snart är man väldens yngsta döva med utsliten höft. Kan ju sjukpensionera mig direkt.

På tal om min höft är jag numera kallad till ortoped den 1 Oktober. jag vet inte ens vad en ortoped är, så jag ska söka på wikipedia. Det är en bibel för blondiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0