Frida - Everything that I do is never good enough for you.

Idag gjorde jag något som varken min mamma eller kung jonas trodde var sant.

På lunchrasten öppnade jag ett sparkonto och flyttade över pengarna som jag hade kvar från förra lönen.
(Ja! jag hade pengar över! helt fantastiskt!)

fatta hur många vuxenpoäng det gav! och det är helt sant!

Dessutom som att inte det skulle vara nog betalade jag mina räkningar idag också.
Tyckte det var lika bra så att jag inte skulle kolla kontoutdrag och få hybris när jag såg hur mycket pengar det fanns!

annars har jag nog inte gjort så mycket annat vuxet idag.
haft några bokstavskombinationsanfall. 4 koffeintabletter brings out the best of me! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0