Frida - >_<

idag mådde jag inte så bra. Så jag gick hem tidigt. kl 16.30 närmare bestämt.

Det enda roliga var att de ringde från 3 idag, ville ge mig en bonus för jag haft abonnemang hos dem i 1 år.
Jag brukar tänka att det är synd om dem som jobbar med sånt, kan ju inte vara kul att ringa runt till folk som är otrevliga.

Så jag sa massa knäppa saker, dock fick jag ingen bonus för att jag inte har internet/hemtele från 3.
Men killen skrattade gott, Han gick in på min facebook och kollade.
sen sa han att jag inte fick se hur han såg ut.
" jag ska drömma om dig" sa jag då.  Sen kom jag fram till att det lät som det var dax för ett förväl.
Han skrattade gott. och det bjuder jag på. Praktikanten som lyssna på samtalet tror nog att jag är knäpp.
men det bjuder jag också på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0