Frida -

i tisdags tog jag 23 tåget till mjölby, promenerade kanske för sista gången till grönlund. Låg och tittade på tv till viktor kom hem. han fick sina presenter och sånt.
Vi gick och la oss kl 4 typ. Vaknar kl 11. går upp bara för att inse att det var i onödan då vi ändå inte hade nån bil.
men den kom hem 15.30 då började vi flytta! Fy fan!
Nån timme senare började vi skruva ihop viktors 5 ton tunga tv-bänk. jag läste beskrivningen, letade upp skruvar och delar och vikki skruva. kl 2 på natten hade vi fått ihop den, sängen och fått upp den fina tv:n
Det var sovdax.

Vanade med en enorm träningsvärk. vikki stack till jobbet efter en stund, jag duschade och packade upp hans saker.
Lite senare kom viktors pappas helgalna vänner, det var dax att flytta pappans saker. Fick höra en hel del roliga saker. jag hjälpte till att bära igen. till saken hör att det är på 3e våningen utan hiss. drack äppelvin och sen dog jag. åkte hem med 23 tåget och dog i min säng.

Idag gör det 456 gånger ondare än igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0