Frida -

Det var några dagar sen.
I fredags efter jobbet åkte jag till mjölby. Vi kollade på Alice i underlandet, drack pucko och åt snusklubba. Mycket bra film!
I lördags åkte vi till norrköping, vi gick på stan i regnet. jag köpte strumpbyxor. sen köpte vi pizza och gick hem och åt. Vi lyssnade på bra musik och drack cider. Jag gjorde mig iordning, vikki lånade mina blåa linser:) efter ett tag kom nils och hans vän martina. ytterligare lite senare kom sam och sist kom Cornelia. Jag var mer taggad än förra helgen. Vi gick ut, och dansade bort natten. till slut går vi hem och somnar hemskt sent. men nog om det.

Idag har vi varit väldigt slöa. åt på max vid 16 tiden, sen gick vi hem och la oss i soffan, efter ett tah flytta vi till sängen och jag somnade stenhårt. vaknar 20.10,. vikki skulle åka hem, så jag hängde med till coop och köpte vindruvor. så det är dem jag roar mig med nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0