Frida - Jag hade en tillbakablick av framtiden där jag såg mig själv leva i det förflutna.

Detta är lite av allt jag vill köpa på ikea om nu Nils orkar åka dit på söndag:
(annars får jag la dra dit själv, eller tvinga hitta nån annan som vill..)


En hurst att ha alla mina viktiga papper i när jag kastar ut skrivbordet.

En stor blomma att ha i mitt blivande myshörn. inte nödvändigtvis denna, bara den är stor.

Nya svarta tallrikar. Mina är ett ihopplock från skåne.

+ att jag vill köpa en massa annat. Frågan är hur fan jag ska orka bära hem det!

Och så ska jag köpa en sånhär på chilli:

En helt fantastisk liggfåtölj. Fast om den ska vara denna, svart eller i "läder" vet jag inte än.
Som jag sa till viktor idag: "Jag tror inte att jag kommer att vara lycklig förrän jag äger en sån.
Ska ha en liten psykologihörna med min liggfåtölj och stora blomma.

Anledningen till att jag ska köpa allt detta är att jag snart cashar in 8420kr.
och man kan ju inte spara allt.

Kommentarer
Postat av: Emmie

FRIDA! vi har ett sant trad fran ikea i var lagenhet!!! :) Terrance heter han! Och den roda byran e svin billig pa ikea har i england :)

2010-09-08 @ 18:00:35
Postat av: Frida

Den är billig här i sverige också. 399kr har jag för mig :) PUSS!

2010-09-08 @ 21:13:48
URL: http://myninjastyle.blogg.se/
Postat av: Emmie

399kr for en blomma?!?!? den e 200 kr har hihi.

2010-09-09 @ 17:16:53
Postat av: Frida

oj, jag menade hurtsen. blomman kostar nog 299kr om jag inte minns fel. äckligt att ikea ska vara billigare i england när det är sverige som är hemlandet!

2010-09-09 @ 22:23:50
URL: http://myninjastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0