Frida -

Hej.
Jag mötte vikki i lördags, i söndags jobbade jag. lagom att göra.
Sen failade vi lite. vi käka på max och skulle sen ta bussen till linghem då tåget inte går hela vägen för de fixar saker på spåret. Vi käkade och kom i ganska god tid till bussen. men då såg jag att den avgick 20min tidigare än tåget. ganska logiskt med tanke på att det tar längre tid med buss. Tillslut kom vi fram dock.
Vikki jobba 05.30 jag sov tills doktorn ringde mig. han ska skicka mig ortoped.

Efter det beskedet kände jag att jag behövde kaffe och sen tog jag en promenad till Grönlund för att hämta min jacka jag glömt där. Lite över 1 timmes power walk med skoskav och höftont som resultat. Vikki kom hem, vi hängde i mjölby till kl 22, då åkte vi till norrköping.

Jag startade igång en film från när vikki var bebis. fick den av hans pappa då han inte har nån vhs.
det var lite kul att se.

Idag jobbade jag. klippte 2 kunder(!) lunchade med vikki. fixade fribiljetter till på lördag. och fixade min utväxt. fint äre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0