Lina-Flädersaft, såpbubblor och ett väldigt stökigt rum..

Och när jag hittade kaffekannan i hörnet av diskbänken började jag fundera över hur smart det egentligen är att häva tre koppar kaffe på raken..
En jättebra grej är att allra finaste Josefin L nog kommer ner hit den 12 november, är inte det hur snart som helst?! Då kommer jag inte sova en blund och mitt kaffeberoende kommer skjuta i höjden.. Likaså när bästaste Jenny S kommer hit den 26! Jag känner att jag snart spricker av längtan till dom två rosa elefanterna! Och efter min Fantasilös också..


Jag kan nog ha världens minsta fläta idag...


..........och såpbubblor, flädersaft, love is a battlefield och stickad klänning och såna viktigheter.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0