Frida - Oo-de-Lally mot sherwoodskogen!

Jag är vaken extra tidigt. Tänkte att jag skulle kolla över packningen så att jag inte glömt nåt viktigt.
typ passet, pengarna eller flygbiljetten. vore inte så kul.

Kommer ihåg förra året när jag åkte hem till lina, vaknade morgonen efter och kom på att jag glömt min hultsfredbiljett. inte okey! men det löste sig.

Idag ska jag jobba, sen ska jag försöka hinna med 19.30 tåget till nyköping. Sover hos Sara inatt.

När jag tänker på att jag ska flyga till England imorgon så pirrar det i hela kroppen. Har inte riktigt fattat det än.
men 09.40 imorgon lyfter planet. har en äppelvin att värma upp på innan. perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0