Frida - Onsdag

Igår körde viktor bil till Norrköping. Jag fick hans gamla sterio. Tack!
Så nu har jag bättre ljud och en sladd som inte glappar.
Sen när han skulle köra hem så följde jag med.
Vaknade iskall imorse för att viktor tydligen bestämt i sömnen att vi skulle slåss om samma täcke istället för att ha vars ett.

Jobbade, det är så lugnt på jobbet nu. och hela novermber kommer väl fortsätta så.
Fast vi hade praktikanterna där idag. de är så roliga. bra att ha nån som städar efter en också så att man slipper sånt ;)

Ikväll ska jag åka hem till vikki och lämna tillbaka hans pappas busskort som jag lånade.
Missar all tv. men jag kollar igen det på internet sen. blir fint det.


innan nästa englandsresa ska jag äntligen bleka utväxten och den mörka sidan.
längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0