Frida - Måndag.

Jag är hemma hos viktor. Han jobbar, jag njuter av ledigheten.
Lyssnar på musik, dricker kaffe och läser.
Har duschat och pratat med mamma.

Hon sa att de var bjudna på 50års fest. Och att hon ville fixa håret innan dess.
Så hastigt och lustigt så bestämde jag att jag tänker tillbringa min lediga tisdag och onsdag nästa vecka hemma.
hem hemma i skåne.

Ska fixa hår, vila, gå på massage och rida.
Det ska bli skönt att komma bort. Norrköping innebär tristess just nu.
Och sen är det ju inte helt fel att tjäna lite pengar inför min kommande englandsresa.
+ att vi ska till ullared, jag och de fina flickorna på jobbet.
Road trip!

Kommentarer
Postat av: sofia

men hallå roadtrip till ullared är ju SHAKE WHAT YOUR MAMA GAVE YA!

2010-10-25 @ 16:52:41
URL: http://sufaja.blogg.se/
Postat av: Frida

LÄTT ATT DET ÄR!

2010-10-25 @ 21:23:36
URL: http://myninjastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0