Frida - Im ready for it, come on bring it.

vad har hänt sen sist?

igår fick jag veta en väldigt trevlig sak.. jag får ledigt i november vilket resulterar i att jag bokat flyg till england då.
ÅH! det är som lyckorus i min kropp. leka runt i nottingham. vara vild och galen (farlig)
Hoppas nils hänger med.

Igår klippte jag också viktor. och sen kollade vi på tv. världens bästa lyxfällan <3
Idag lunchade vi och mötte demonstrerande somalier som skrek:
Vi vill rättvisa eller nåt annat grammatiskt fel.

jag tonade håret, så att det är ännu vitare!

Och ikväll var det myskväll med fina Hanna, Cornelia, Nils och Viktor.
vi lagade tackos, drack vin och åt godis. och kollade på idol.
och pratade skit.
en fin fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0