Frida - All I wanted was to see him naked!

Jag kom ju hem igår. mycket deprimerande...

men jag har haft det underbart!

kom till Nottingham kl 15. emmie sluta 17 så jag satt i solen med en latte från starbucks. löste korsord och kollade på människor. Kollade runt lite också utan att gå vilse :)
det var då min första tanke om att flytta till england kom..
"Jag känner mig så älskad här.. alla kallar mig för darling och love!"

På kvällen festade vi på Rock city. och det blev en mycket trevlig kväll. Trots att jag fick veta vilka höga förväntningar davids kompisar hade på mig. roligare var att jag uppfyllde dem.
chirps chirps chirps.

Efter att ha sovit jävligt få timmar så vaknade jag,. drack en cider och tvingade ut em och dave på stan. hängde lite med robin hood. drack en cider på englands äldsta pub och sen ett par screaming orgasms på en annan pub. Kvällen var lite tråkig, jag satt mest och sjöng om att jag var ensam. Strömavbrott var det också.

Resten av dagarna får vänta till en annan gång.

ikväll blir det bonde, efterlyst och kungarna med Sara, amanda och nils.

Skvallertime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0