Frida - a monkey needs to dance so do you

Idag har jag varit speedad. 2 koffeintabletter och 4 koppar kaffe.
kanske därför jag har svårt att somna på kvällarna?

hade en jätte trevlig stamkund och sen gjorde jag mirakel med en annan tjejs hår. Fattar inte att inte fler tjejer har korta asymetriska hår. De tycker att håret är kort fastän att det är nedanför axlarna^^ mesar.
Klippte och färgade. mörkt brunröd på det korta och en ljusare kopparbrun på det längre håret. Och en lång blond slinga för att spice:a till det lite.

Nu är jag hemma, sluta 18 för vi ska på konsert ikväll. jag viktor och cornelia.
kommer bli awesome.


hänger lite med älskade Robin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0