Lina-And for you i keep my legs apart

Allt jag borde göra men aldrig gör:
*Gå upp tidigare för att hinna göra nåt åt håret.
*Dricka mindre kaffe och mer vatten.
*Köpa mindre kläder.
*Tänka först.
*Åka härifrån.
*Köra försiktigt.
*Gå sakta.
*Prata mindre.
*Spela svårfångad.
*Vara mystisk.
*Fota. (allt det fantastiska som händer i mitt liv...)


Någon sa att jag inte kan gå runt osminkad, jag borde hyfsa till mig lite. Hur ska jag tolka detta?

Kanske borde jag bli än bättre människa, med mer ork och engagemang till viktiga saker som tex barn, karl och hus. Men just nu känns det faktiskt som att jag mycketmycket hellre ritar, skriver brev, håller handen, blir full, hånglar, sover för länge och städar för lite.

Lite som mig själv fast på mitt eget vis, precis som alla andra.


Förvirrande.



GÅ SAKTA SA JAG JU!!!!

Det här är vad alla säger om dig; håll dig borta från honom han kommer att såra dig.
Det här är vad alla har varnat mig för, du är så bräcklig du kommer att krossa dig. Det här är vad alla har sagt om mig. Håll dig borta från elden, gå aldrig ute, bär alltid mössa klä in dig i wellpapp för du kommer skadas ge dig aldrig hän. Du har så veka leder. Du kommer att skrapa dina knän. Åh det här är vad magen säger om dig, du gillar mig för mycket, det måste vara nåt fel på dig. Det här är vad hjärnan har sagt om mig; jag måste vara galen jag har aldrig kännt så mycket som jag gör när jag är med dig, jag har aldrig kännt så mycket som jag gör, när jag är med dig.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0