Frida - You know you're gonna crash

Denna dagen har hatat mig.
Först vaknade jag med kycklinggult hår. Bästa Claudia räddade mig dock, så nu är det blont med en touch av grönt, faktiskt. Hon klippte mig också, det behövdes.

Sen fick jag inte mina pengar. och jag ringde och ringde utan svar.

Sen kunde jag inte sätta in de pengar som jag fick igår på banken, för maskinen var trasig.
och så hade jag för lite pengar på kontot för att växla. = slakta sparkontot lite.

Nu, när jag skulle slakta sparkontot så funkar inte internetbanken! NEHE?! förihelvetesjävlar.

Och min resväska är så full så att den typ exploderar, då måste jag också få i min handväska och mitt smink. jaha?

Usch. bajs bajs bajs jag är inte på humör idag.

och jag glömde också att köpa koffeintabletter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0