Frida - Söndag

dagen innebar i sling/klipp och sen 2 klippningar.
Gick sen hem till maria, som har 2 barn.
Ett som är 1 år, och en som är 1 månad.

oj herregud! Massa skrik vill jag lova!
det coola är, att jag som inte vet ett smack om barn lyckades trösta 1åringen. helt själv!!!
Hon var helt till sig över mina piercingar i tungan och läppen. försökte dra i dem, försökte sticka in handen i munnen på mig och skrattade helt överlycklig!

Det roliga är att hon ser precis ut som en teletubbies. helt sant.
galna stora ögon och utstående öron. lägg sen till att hon bara har en tuppkam som står rakt upp så..

Nu ligger jag i viktors säng och väntar på att han ska sluta jobba. men jag somnar kanske innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0