Frida - Do you want to?

Sådär, nu är jag i nottingham.
Än så länge har jag hunnit med att dricka latte x2
Göra dagen för en hemlös man, som var sjukt tacksam över att jag stod och pratade med honom en stund
(han sa att det var bra att jag skulle till Nottingham, för killarna skulle vara snällare mot mig här. I london har alla så bråttom, de har inte tid för dig) haha.
Spana på gamla rika gubbar och fundera på vilken som skulle bli min sugar daddy.
(jag tänkte ragga på skämt, men jag våga inte)
Och lite till.

Musik att lyssna på när:

Du flyger:
Den svenska björnstammen - Allting kommer bli bra

Du åker fullsmockad underground:
(kollar mig omkring i vagnen och ser i min fördomsfulla värld att alla ser ut som terrorister)
Lars winnerbäck - Timglas
Bell X1 - Eve, the apple of my eye.
(och alla andra låtar som lugnar)

Du åker tåg från St Pancras:
Håkan Hellström - Äntligen påväg

Du är ensam hemma i Emmie och Davids lägenhet och dansar runt i glädjeyra:
Franz Ferdinand - Do you want to
Marit Bergman - Adios Amigos
och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0