Frida - Akutmys.

Myskvällen började väldigt mysigt. i våra mjukaste kläder traskade jag och cornelia via coop hem till hanna. vi lekte med kattungarna som var sjövilda.
De klättrade upp för mina kläder för att attackera toffsarna om hänger från min tröja.
återstår att se om mina ben är fulla av rivmärken.

Vi drack varm o'boy och kollade på tv.

Sen fick vi tyvärr åka till akuten. Jag och hanna hittade godis automaten och köpte snabbt godisnappar och en cola.
förutseende som jag är tog jag också med chokladen som var kvar.
Vi fick hänga där i nån timme. Hade det inte varit för omständigheterna så hade det varit som vilken myskväll som helst. med godis och prat om snoppar och sex.

Jag kom ihåg att hämta tvätten iaf. nu borde jag face plant:a i sängen.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tack för en mysig kväll trots allt! :)

2010-11-10 @ 15:47:11
URL: http://ninamaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0