Frida -

Jag inledde dagen med p-spruta på ungdomsmottagningen.
sen gick jag till donken och fixade en stor latte. 09.15 kom jag till jobbet och tillbringade 45 min med att bara sitta med mitt kaffe.

Ninsun fixade mina naglar. fransk manikyr. fast innan jag åker till england ska vi lacka dem i leopardmönster.
jag hade få kunder, men dagen gick ganska snabbt ändå

kom hem 22.15 typ. då hade vi blekt skiten ur mitt hår. 12% väte i 1 timme och 5min i värme. (och då bytte vi blekning efter halva tiden) ÖH AJ! Min botten är iaf vit. sen får vi se hur resten ser ut imorgon. tror tyvärr att det är lite guldigt på vissa ställen.

Nu när jag kom hem har jag lagat mat som jag ska bjuda hanna på imorgon. och slagit in paket.
Såhär ser väskan ut nu:


Och vart ska mina kläder få plats?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0