Lina-the boy who was afraid of the ground

ja skulle tina köttfärs åt syster nyss, la påsen i vasken o fyllde på med varmt vatten.. den tinade asfort o nu läcker dn ut blooood i vattnet... Det fick mig att inse varför jag slutat äta kött...


Håkan Hellström på Livedvd ikväll med Erik (gästbloggaren du vet, Frida?)

 


Fatimas kompis Tove berättade idag om en film jag jättegärna skulle vilja se. Den hette: the boy who was afraid of the ground. Den handlade om en pojke som föds och han bara gråter och gråter och gråter, tills hans mamma sätter upp honom i trädet. Där lever han tills han blir vuxen. Han träffar en fru och får barn, men hans bebis bara gråter och gråter och gråter, så frun måste flytta ner på marken med bebisen eftersom bebisen är höjdrädd.. hur fint låter inte det!?


Kommentarer
Postat av: Linnéa

hmm de va nån som sa till mig att det är inte blod det var nåt annat jox som blir av köttet. Som när man säger att man fått blodigt kött så var det inte blod :S

2010-05-06 @ 12:22:37
URL: http://linneasfinasmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0